Eetu Ojala Warner Bros. Discoveryn mediamyynnin johtoon

16 marraskuuta 2023 - Viimeksi päivitetty 8 helmikuuta 2024

Eetu Ojala aloittaa uudessa toimenkuvassaan Suomen mediamyynnin organisaation johtajana välittömästi.

Eetu Ojala on nimitetty Warner Bros. Discovery Suomen mediamyynnin organisaation johtajaksi Sampo Haikosen lähtiessä WBD:ltä uusiin tehtäviin. Nimitys astuu voimaan heti.

Eetu Ojala on työskennellyt WBD:llä myyntiryhmän vetäjänä vajaan viiden vuoden ajan. Ojalalla on vankka kokemus sekä mediamyynnistä että myynnin johtamisesta myyntitiimin vetäjän roolissa. Ennen Warner Bros. Discoverya hän työskenteli myynti- ja valmennustehtävissä liikkeenjohdon konsultoinnin alalla.

”Olen uudesta roolista tietenkin erittäin innoissani. On etuoikeus päästä luotsaamaan asiakaslähtöistä myyntiorganisaatiota, joka pystyy saavuttamaan haastavissakin markkinaolosuhteissa hienoja tuloksia. Vahvat sisältömme, kattavat urheiluoikeutemme sekä ensi keväänä lanseerattava Max-suoratoistopalvelu luovat erinomaisen pohjan myös tulevaisuuden kasvulle ja menestykselle”, sanoo Eetu Ojala.

”Eetu Ojala on todistetusti menestynyt WBD:llä, ja olen luottavainen, että hän nostaa mediamyyntitiimimme entistä korkeammalle tasolle palvellessamme asiakkaidemme tarpeita. Hän tuo oikean yhdistelmän kokemusta, omistautumista ja innovatiivisuutta toimiemme johtamiseen tässä dynaamisessa ja kehittyvässä markkinassa, sanoo Warner Bros. Discoveryn Pohjoismaiden myyntijohtaja Kasper Kryger.

Sampo Haikonen työskentelee WBD:llä siirtymäkauden ajan tammikuuhun asti.

"Haluan jo nyt kiittää Sampo Haikosta hänen upeasta työstään WBD:llä ja toivottaa hänelle tulevaan kaikkea hyvää", jatkaa Kasper Kryger.

Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) on johtava media- ja viihdealan yritys, joka luo ja jakelee maailman monipuolisinta ja kattavinta sisältöä television, valkokankaan ja suoratoiston välityksellä. Yli 220 maassa ja 50 kielellä saatavilla oleva Warner Bros. Discovery inspiroi, informoi ja viihdyttää yleisöä maailmanlaajuisesti tunnettujen brändiensä ja tuotteidensa kautta. Näihin lukeutuvat muun muassa Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español ja Hogar de HGTV. Lisätietoja osoitteessa www.wbd.com.

Suomessa Warner Bros. Discoveryn kanaviin kuuluvat vapaasti katsottavissa olevat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC, suoratoistopalvelut HBO Max ja discovery+, maksukanavat Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Network sekä urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2.

Jenni Kokkonen

Communications & PR Manager, Warner Bros. Discovery