Jenny Berggren liittyy Warner Bros. Discoveryn pohjoismaiseen johtoryhmään
6 maaliskuuta 2023 - Viimeksi päivitetty 8 helmikuuta 2024

Jenny Berggren on nimitetty Warner Bros. Discoveryn Pohjoismaiden markkinointi- ja PR-johtajaksi.
Jenny Berggren korvaa Rebecca Rørmarkin, joka työskenteli tehtävässä, kunnes hänet nimitettiin Warner Bros. Discoveryn EMEA-alueen suoratoistomarkkinoinnin johtajaksi. Berggren raportoi suoraan WBD:n Pohjoismaiden toimitusjohtajalle Christina Sulebakkille.
”Vahvistamme parhaillaan brändejämme ja ohjelmistostrategiaamme Pohjoismaissa, ja olemme erittäin iloisia saadessamme riveihimme kokeneen ja ammattitaitoisen markkinoinnin ammattilaisen Jennyn. Kilpailu huomiosta on kovempaa kuin koskaan, mutta olen varma, että kasvattamalla tiimiä Jennyn kaltaisilla osaajilla saamme upean sisältöportfoliomme ja brändimme erottumaan kaikilla markkinoilla”, Christina Sulebakk sanoo.
”Liityn innoissani Warner Bros. Discoveryn lahjakkaaseen tiimiin. Yrityksessä on käynnissä erittäin jännittävät ajat, ja WBD:n alla on kiistatta markkinan ikonisimpia sisältöjä ja arvostetuimpia brändejä. Uskon, että luova ja paikallinen lähestymistapa tuo meille sekä erinomaisen aseman että runsaasti mahdollisuuksia markkinoinnin saralla”, Jenny Berggren sanoo.
Berggren siirtyy WBD:lle Disney+:lta Brand & Partner Marketing Director Nordic & Baltic -toimenkuvasta. Hänellä on runsaasti kokemusta johtajuudesta, brändimarkkinoinnin strategioista ja digitaalisuudesta sekä vahva kaupallinen tausta.
Berggren on työskennellyt yli kahdeksan vuotta Walt Disney Companyssa. Hän toimi useissa johtavissa markkinointitehtävissä, kunnes otti lopulta vastuun Disney+:n menestyksekkäästä lanseerauksesta Pohjoismaissa ja Baltiassa. Sitä ennen Berggren on työskennellyt johtavissa markkinoinnin rooleissa kansainvälisissä viihdeyrityksissä, kuten Viacom, Electronic Arts, Activision ja Discovery Networks.