Warner Bros. Discovery aloittaa pohjoismaisen yhteistyön Samsungin kanssa
4 tammikuuta 2023 - Viimeksi päivitetty 8 helmikuuta 2024

Warner Bros. Discovery on solminut kumppanuuden Samsung Electronicsin mainososaston Samsung Adsin kanssa, minkä myötä WBD laajentaa digitaalista mainosmyyntiportfoliotaan Samsungin ilmaiseen, mainoksilla tuettuun Samsung TV Plus -suoratoistopalveluun. Yhteistyö kattaa Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Norjan markkinat.
Marraskuussa 2019 Euroopassa lanseerattu Samsung TV Plus tarjoaa kuluttajille ilmaisen suoratoistopalvelun, joka antaa pääsyn laajaan valikoimaan ensiluokkaista sisältöä, kuten uutisia, urheilua, musiikkia, elokuvia, viihdettä ja paljon muuta. Sovelluksen kautta pohjoismaiset Samsung Smart TV -käyttäjät voivat katsoa 130 ilmaista live-TV-kanavaa, kanavaluettelon kasvaessa kuukausittain.
Kumppanuus vahvistaa Warner Bros. Discoveryn kaupallista tarjontaa ja antaa mainostajille pääsyn Samsungin Connected TV:n mainosinventaariin Samsung TV Plus -palvelussa. Mainoksilla tuettu FAST-palvelu on ollut saatavilla Samsungin älytelevisioissa vuodesta 2016 alkaen.
- Olemme erittäin iloisia voidessamme aloittaa yhteistyön Samsungin kaltaisen vahvan kumppanin kanssa. Sopimus antaa meille mahdollisuuden tarjota asiakkaillemme entistä suuremman ja paremman digitaalisen tuotteen. Kumppanuuden avulla laajennamme digitaalista portfoliotamme kaikkialla Pohjoismaissa ja tarjoamme mainostajillemme laajemman digitaalisen mainosikkunan, sanoo Kasper Kryger, Warner Bros. Discoveryn mainosmyynnin pohjoismainen johtaja.
- Suoratoisto on kasvanut nopeasti viime vuosina, kun katsojat etsivät uusia tapoja kuluttaa laadukasta sisältöä. Samsung TV Plus tarjoaa mainostajille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa tämä nopeasti kasvava suoratoistoyleisö ja määritellä uudelleen, miten käyttää televisiota osana heidän mediavalikoimaansa. Meillä on ilo tehdä yhteistyötä Warner Bros. Discoveryn kanssa Pohjoismaissa ja antaa alueen brändeille pääsyn laajaan Connected TV -valikoimaamme, sanoo Alex Hole, Vice President and General Manager of Samsung Electronics Europe.
Yhteistyö astuu voimaan välittömästi ja on nyt osa Warner Bros. Discoveryn digitaalista tarjontaa.
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) on johtava media- ja viihdealan yritys, joka luo ja jakelee maailman monipuolisinta ja kattavinta sisältöä television, valkokankaan ja suoratoiston välityksellä. Yli 220 maassa ja 50 kielellä saatavilla oleva Warner Bros. Discovery inspiroi, informoi ja viihdyttää yleisöä maailmanlaajuisesti tunnettujen brändiensä ja tuotteidensa kautta. Näihin lukeutuvat muun muassa Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, Warner Bros. Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español ja Hogar de HGTV. Lisätietoja osoitteessa www.wbd.com.
Suomessa Warner Bros. Discoveryn kanaviin kuuluvat vapaasti katsottavissa olevat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC, suoratoistopalvelut discovery+, HBO Max ja Eurosport Player, maksukanavat Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Network sekä urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2.