Warner Bros. Discoveryn suoratoistopalvelu Maxista tulee HBO Max kesällä 2025

WBD palauttaa suoratoistopalvelunsa nimeksi HBO Max ensi kesänä. Muutos heijastaa yhtiön strategista panostusta laadukkaaseen sisältöön ja vahvaan brändiin.
Warner Bros. Discoveryn suoratoistopalvelu Max brändätään ensi kesänä uudelleen HBO Maxiksi.
WBD on kasvattanut suoratoistoliiketoimintansa kannattavuutta vain kahdessa vuodessa lähes 3 miljardilla dollarilla ja lisännyt tilaajamääräänsä viimeisen vuoden aikana globaalisti 22 miljoonalla tilaajalla. Tavoite on yli 150 miljoonaa tilaajaa vuoden 2026 loppuun mennessä. Menestyksen avaimet ovat kova työ, investoinnit sekä strategian keskittäminen parhaiten toimivaan ohjelmistoon, kuten HBO-tuotannot, menestyselokuvat, dokumentit, tietyt realityt, Max Original -sarjat ja paikalliset tuotannot. Samalla panostusta on vähennetty heikommin sitouttaviin ohjelmiin ja hankintoihin.
Kehityksen taustalla vaikuttavat osaltaan muuttuvat kuluttajatarpeet: nykykuluttajat keskittyvät määrän sijaan enemmän sisällön laatuun. WBD on erottautunut kilpailijoistaan laadukkaalla, ainutlaatuisella tarinankerronnalla, eikä mikään brändi ole tehnyt tätä paremmin ja johdonmukaisemmin yli 50 vuoden ajan kuin HBO.
HBO-brändin palauttaminen HBO Maxiin vahvistaa entisestään palvelun vetovoimaa ja tilaajien ohjelmistolta odottamaa laatua. Muutos on myös osoitus WBD:n jatkuvasta, rohkeasta valmiudesta mukauttaa strategiaansa kuluttajadatan ja näkemysten perusteella.
HBO Max® on Warner Bros. Discoveryn johtava globaali suoratoistoalusta, joka tarjoaa ainutlaatuisimmat ja kiehtovimmat tarinat – aina korkealaatuisesta käsikirjoitetusta sisällöstä elokuviin, dokumentteihin, rikossarjoihin, aikuisten animaatioihin sekä suoriin urheilu- ja uutislähetyksiin (saatavuuden mukaan). HBO Max on sellaisten arvostettujen viihdebrändien koti, kuten HBO, Warner Bros., Max Originals, DC, Harry Potter sekä ikonisten sarjojen, kuten Frendit ja Rillit huurussa – kaikki yhdessä paikassa.